martedì 31 marzo 2015

Wielkanocna elegancja



Czesc dziewczyny!

Katy wysprzatane? Menu wielkanocne ustalone? A moze zastanawiacie sie jeszcze jak udekorowac stol? Ponizej przygotowalam jeszcze jedna propozycje. Moze to wlasnie ona Was zainspiruje?
Tegoroczne Swieta spedzimy w domu rodzicow meza. Tesciowa nie bardzo przyklada wage do dekoracji stolu, ale za to co na tym stole sie znajduje! Jest wspaniala kucharka (zreszta tak jak wszystkie mamme italiane :)). Rozne przystaweczki, prosciutto, karczochy, suszone pomidory, grzyby faszerowane, lasagna w dwoch wersjach, fettucine w sosie pomidorowym i obowiazkowo pieczona jagniecina z ziemniakami. Na deser tradycyjna wloska babka w ksztalcie golebia.... palce lizac! Potem tylko czlowiek sie toczy zamiast isc od obfitosci jedzenia ;) Co ciekawe, na stole nie pojawiaja sie jajka... nie wiem jak to jest w innych wloskich rodzinach i w innych regionach.

Ok wracam do tematu posta. Dzisiejsza aranzacja jest elegancka, w stonowanych kolorach, przewaza biel. I tu, na samym poczatku bede musiala Was przeprosic.... bo nie mialam swiezych kwiatow i uzylam te materialowe. Do miasteczka daleko, a mnie naszla wena na dekorowanie i musialam uzyc materialow zastepczych :). Wyobrazcie sobie, ze sa to piekne zywe kremowe jaskry, ok?


Do zyrandola przywiesilam jajka zrobione przez moja kuzynke. Sa cudowne. Zazdroszcze jej cierpliwosci- przyklejanie dookola wydmuszki cienkiej nitki naprawde wymaga niezlego zaciecia.



Do eleganckiego nakrycia uzylam zastawy z serduszkowa koronka i bialy obrus z wytlaczanymi kwiatami.


Na gornej czesci patery rowniez ulozylam kolorowe jajka i roze z piorami ( tak naprawde sa to obraczki na serwetki).




Do aranzacji uzylam tez pojemnik do chlodzenia butelek wina lub szampana. Jest to nasz prezent slubny. I tu musze sie szczerze przyznac, ze mimo iz mi sie bardzo podoba, nigdy go nie uzywalismy... a minelo juz 7 lat... wykorzystam go chociaz do zdjec hehe ;).




Na stole polozylam skorupki z roslinkami lnu, ktore pokazywalam Wam w poprzednim poscie.




I co Wy na to? Ktory stol sie Wam podoba bardziej? Aby zobaczyc poprzednie kliknijcie TU.

Pozdrawiam Was niezwykle serdecznie i dziekuje za wszystkie mile komentarze, ktore zostawiacie.
Magda.

8 commenti:

  1. Przepiękna zastawa !!!! Jajka Twojej kuzynki również cudowne i nie są aż tak trudne w wykonaniu, wystarczy troszkę cierpliwości ;-) Wiem,bo sama robię podobne :-)

    RispondiElimina
    Risposte
    1. Tez te zastawe bardzo lubie :) a co do cierpliwosci... przydaloby mi sie jej troszke wiecej, bo ta co mam bardzo czesto nie wystarcza :)

      Elimina
  2. Elegancja w wydaniu iście królewskim rzekłabym ;) Pozdrawiam Ciepło ;)

    RispondiElimina
  3. Madziu, nie mogę się napatrzeć na krzesła, stół, etażerkę i zastawę przede wszystkim.... Usilnie namawiam męża na taki żyrandol jak u Ciebie, ale mój mąż to twardy orzech do zgryzienia. U mnie na stole też przybrana dwupiętrowa patera, sztućce mamy tej samej marki jak widzę i klatkę małą białą też znajdziesz u mnie, tylko na stoliku kawowym ;) Och Ty, moja bratnia duszo.... :) Piękny ten Twój dom, czuję się u Ciebie wspaniale :) Ściskam świątecznie :* :* :*

    RispondiElimina
    Risposte
    1. Kasiu, pomecz jeszcze troche meza ;) moze w koncu sie uda :) ja z zyrandola jestem mega zadowolona. Jest ozdoba calego pokoju.
      Oj, mamy my mamy wiele wspolnego! Masz w zupelnosci racje :) Buziaki slodkie :*

      Elimina
  4. Przepiękny świąteczny klimat wszystko takie eleganckie w tej kolorystyce.
    Pozdrawiam.

    RispondiElimina
  5. Bardzo dobrze , że wszedłem do tego blogu. Z tego blogu można się dużo dowiedzieć.

    RispondiElimina