sabato 28 marzo 2015

Czekajac na swieta

Hej,

Wpadam dzisiaj tylko na chwilke- ostatni weekend przed swietami- troche sprzatania, zakupow... mam zamiar wpasc jeszcze na sobotni targ do miasteczka. Jutro ostatnia niedziela miesiaca, a co za tym idzie na ryneczku pojawia sie kramy ze starociami :)  Bedzie tez procesja, podczas ktorej poswiecone zostana galazki oliwne. Zapowiada sie weekend wypelniony po brzegi. Fajnie.
Zrobilam w miedzyczasie kilka dekoracji swiatecznych.
Jak sie Wam podoba wykorzystanie skorupek od jajek jako malenkie doniczki i wazonik? Nie mialam nasionek rzezuchy wiec uzylam tych lnianych. Tez ladnie, prawda?
Ok zmykam juz. 
Milego weekendu moje Drogie!
Zostawiam Was z kilkoma fotkami :)







                                              Pozdrawiam wszystkich serdecznie!

8 commenti:

  1. Ślicznie u Ciebie i przypomniałaś mi że rzeżuchę muszę koniecznie zasadzić , pozdrawiam Adriana z http://thirdfloorno7.blogspot.com/

    RispondiElimina
  2. Śliczne naturalne dekoracje, w tamtym roku też w wydmuszkach posiałam rzeżuchę i super wyglądało, pozdrawiam :)

    RispondiElimina
  3. W tym roku rowniez masz piekne dekoracje, szczegolnie podoba mi sie ta w foremce na babke. Pozdrawiam serdecznie.

    RispondiElimina
  4. Podziwiam wyczucie dobrego smaku i umiaru... :)

    RispondiElimina
  5. Piekna foremka w której ułożyłaś skorupki. Podstawka na jajeczko tez wpadła mi w oko. Pozdrawiam serdecznie i zapraszam do siebie na kolejną odsłonę wielkanocnego stolu.

    RispondiElimina