martedì 14 ottobre 2014

Pokoj Sofii


Strasznie podobaja mi sie zdjecia dzieciecych pokoi w pismach wnetrzarskich. Ten lad i porzadek. Ta mala ilosc zabawek ( jesli juz to tylko te drewniane i szmaciane) eh. Pomarzyc mozna. U nas koniki Pony, Barbie i wszelkiego rodzaju samochodziki zawladnely mieszkaniem. Wspolmieszkamy z nimi czesto robiac slalom i inne akrobacje aby ich nie nadepnac. O perfekcyjnym ladzie ze ston magazynow mozna zapomniec. Tez tak macie?
W pokoju Sofii wstawilismy nowa biblioteczke z serii Hemnes na ksiazki i inne skarby. Zrobilo sie moze troszke mniej miejsca, ale takie rozwiazanie najbardziej mi sie podoba.



Sofia zdecydowala, ze jej kuchnie zabawke mozemy przestawic do pokoju brata a na jej miejsce ustawimy biurko. Dlugo myslalam nad stolikiem do jej pokoju. Nie chcialam go zagracic wstawiajac duzego, "doroslego" mebla. Piecioletniemu dziecku wiele nie potrzeba. Na poczatek kombinowalam ze stolem, ktory kurzy sie w garazu. Ma on wymiary standartowego biurka i i mala szuflade pod blatem, ktora moglaby pomiescic wszelkie kredki i kartki. Nadalby sie w tym celu znakomicie. Przymierzylam i ... pomysl zostal obalony. Mebel wydal mi sie zbyt powazny i optycznie wydluzal pokoj. Robil z niego dlugi wagon. Kolejnym pomyslem bylo wykorzystanie toaletki, ktora stala dotychczas w przedpokoju:



Zdjelam gorna czesc z szufladkami i polozylam na komode. Powstal w ten sposob maly rozowy stoliczek. Jak na razie tak zostanie. Do czasu kiedy nie znajde innego, lepszego rozwiazania moja ukochana toaletka bedzie sluzyla jako male biureczko.



 

 

 Chcialabym kupic nad nie jakas poleczke albo szyne z serii Fintrop z Ikea i zawiesic na nia pojemniki na kredki, pedzelki itp.
Kiedys w Ikei  widzialam taka ekspozycje:



Podobaja mi sie te haczyki pod polka, na ktore mozna zawiesic rozne rzeczy. W oryginale jest to polka kuchenna z haczykami na kubki i filizanki, ale mysle, ze i nad biurkiem fajnie by wygladala.

Pozdrawiam serdecznie.

8 commenti:

  1. Ja myślałam nad tymi półkami nawet do salonu... Bardzo mi się podoba u Twojej córci - dzięki tej toaletce wprowadziłaś do pokoju magiczny nastrój :)

    RispondiElimina
    Risposte
    1. :) Toaletka przerobiona na biurko fantastycznie spelnia swoja role, ale...... zaczelam tesknic ;) za moja toaletka i nie moge sie doczekac jak corcia bedzie miala wlasciwe biureczko :)

      Elimina
  2. Eh, te dziecięce pokoiki. W wynajmowanym mieszkaniu mogę tylko marzyć...ale i tak będę działać by choć troszkę było tak jak bym chciała. Pokoje Twoich dzieci są również dla mnie inspiracją :)

    RispondiElimina
  3. Jakie to wspaniale uczucie... moge byc dla kogos inspiracja... dziekuje za takie wyroznienie! ♡♥♥

    RispondiElimina
  4. Jakiej firmy jest szafa i komoda?

    RispondiElimina
  5. śliczny pokoik - toaletka jako biureczko wygląda przesłodko!

    RispondiElimina
  6. śliczny pokoik - toaletka jako biureczko wygląda przesłodko!

    RispondiElimina